zondag 6 januari 2013

10 GLITTER DIY...

Overal kom je glitters tegen dit jaar. In de winkels heb je kleding, schoenen, lichtjes, noem maar op. Als je dit nou ontzettend leuk vind, maar je vindt maar niet het glitter ding dat nou echt bij je past, dan kun je ervoor kiezen om zelf aan de slag te gaan met glitters. Er staan veel glitter DIY's online. We hebben er een aantal voor jullie uitgezocht. De glitter panty hierboven kun je ook zelf maken.Ik denk dat ik zelf ook maar ermee aan de slag ga!

2. Glitter kraag.
Zoals bij heel veel glitter DIY's kun je ook met de glitter kraag varieren qua vorm, maat, puntjes, motiefjes, noem maar op. Er zijn een boel varianten te vinden online. Deze vonden we wel erg leuk.

3. Glitter fototoestelband.
Als fotograaf ben je actief, creatief. Zoals mijn vrienden vroeger tegen me zeiden toen ik nog de opleiding voor fotografie deed. Had ik toen maar geweten hoe leuk het is, en natuurlijk orgineel het is, om deze band te hebben.

4. glitter armbanden.
Armbanden die je niet leuk meer vindt, goedkoop zijn of een beetje versleten kun je in een nieuw glitterjasje hijsen. Superleuk, vooral met de glitterring die je op nummer 9 nog tegen gaat komen.

5. Glitter sleutel.
Dat is orgineel. eensleutel met glitters. Daarmee vrolijk je je hele sleutelbos op en ook de mensen om je heen als ze je sleutels zien. Dan is het niet zo erg om je sleutels te laten vallen en je oog valt op dit vonkelende voorwerp.

Vele soorten en maten zijn er te vinden op internet. Leuk om eens langs je schoenenkast te gaan en de schoenen die je niet meer leuk vindt kun je omtoveren als een echte eye catcher.

Niet alleen de voorwerpen om je heen, maar ook je make-up of bijvoorbeeld je nagels kun je beglitteren. Bekijk hier hoe je dit moet doen en welke kleur je leuk vindt. Wat je tegenwoordig ook veel ziet is 1 nagel van je hand vol met glitters.

Ik zelf ben helemaal verliefd geworden op deze tas. Hij past bij heel veel outfits en je kunt hem overal mee naar toe nemen. Ook op een grote tas kun je een klein vakje hiermee maken.

Hier zijn ze dan. de ringen. Heb je nog ergens 'lelijke' ringen liggen die je wel een nieuw glittertintje kunt geven, kun je hier vinden hoe je het moet doen.

Als laatste maar niet de minste heb ik hier een mooie hartentrui voor je. En wat ze ook vertelde is dat ze hem zelfs gewassen heeft. 

Dit waren er maar 10, maar er zijn nog veel meer dingen te vinden. Zoals een vaas, een riem, een telefoonhoesje, bestek, oplader, haarspeldjes, noem maar op. Wij gaan aan de slag, ik hoop jullie ook!



1 opmerking:

  1. loyalty is a very important part of any kind of relationship. it will make a relationship more trustworthy and beautiful. tinder pick up lines like this page.

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire berichten